שלט מואר – כיצד הוא יכול לעזור לנו

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות כיצד יותר ויותר עסקים בוחרים להתקין שלטים מוארים לצד

העסק, ואלה מחליפים את השלטים הרגילים אשר היה נהוג להתקין מאז ומתמיד.

שלט מואר מאפשר לנו להציג את העסק מרחוק וגם בשעות חשוך.

יתרון נוסף של שלטים מוארים הוא, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של שלטים אשר ניתן לאותם לסוג וגודל העסק.

בין היתר אפשר למצוא שלטים נורות מסוגים שונים, שלטים בפונטים ועיצובים שונים ועוד.

אנחנו בחברת אור הדר לד, מציעים לכם שלטים מוארים מכל הסוגים והגדלים.

פנו אלינו בטלפון או דרך טופס צור קשר באתר האינטרנט שלנו ואנחנו נשמח להציג אותם

בפניכם.

אור הדר לד שלטים

שלטים מוארים – בואו להאיר את המסר הנכון הכי נכון שאפשר

אם עשיתם לא מעט עבור העסקים שלכם, שילמתם למטרות שיווק כאלה ואחרות ועדיין המכירות שלכם לא מגיעות למקום הראוי, כדי שתחפשו את השלט הנכון הפעם זה לא יהיה עוד שלט רגיל עבור העסק שלכם, אלא אחד מאותם השלטים המוארים שמביאים את התוצאה הטובה ביותר, הפעם הולכים שלא לפספס את המסר שאתם רוצים להגיד ובעיקר מסר שיביא לכם את ההצלחה המיוחלת.

שנתחיל? כאן בדיוק נסייע לכם למצוא את השלט המתאים לעסק שלכם, זה שאף לקוח פוטנציאלי לא יפספס ובסופו של דבר יהפוך את המוצר שלכם לדבר המבוקש ביותר.

מרגישים שאתם עושים הכול והלקוח לא רואה אתכם? הגיע הזמן לדבר על שלטים מוארים באור הנכון

אם אתם לא מצליחים להשיג את התוצאה שאתם צריכים נראה שמישהו לא באמת רואה את המסר שלכם תרתי משמע. מה אפשר לעשות? בדיוק כאן נכנסים לתמונה שלטים מוארים בעיצוב מדהים ויוקרתי, הפעם זה ייחודי ואם זה לא מספיק, יש לכם כאן בהחלט מוצר חסכוני ביותר.

איזה יתרונות יש לשלטים מוארים ולמה כדאי לבחור אותם?

כפי שהבנתם, יש אין ספור יתרונות לשלטים מוארים, הם יוקרתיים, הם מעוצבים מדהים והכי חשוב, הם יכולים לחסוך לא מעט ולא נפגמים לשנים ארוכות. לא משנה אם זה חורף, קיץ או כל מה שביניהם, השלט הבא שלכם יאיר למרחקים ולשנים ארוכות.

שלט לד

שלטים מוארים – למי זה יכול להתאים?

השילוט המואר כפי שהבנתם עמיד מאוד ונוכח האיכות שלו הוא מתאים בהחלט לכל עסק שרוצה להעביר את המסר שלו, מוסדות עם אמירה מסוימת וכד’.

מה כל כך מיוחד בשילוט ואיך הוא יכול לסייע לעסק שלכם להצליח?

שלטים מוארים מעביר בדיוק את המידע שהם צריכים להעביר אבל בזכות העיצוב המושלם והעניין שהם מעוררים הם בהחלט יכולים לתת לכם את התשובה אליה אתם שואפים, הפעם זה הולך להצליח לכם בגדול, שלט אחד, אמירה אחת והעסק שלכם נמצא במקום שבו הוא תמיד חלם להיות, הפעם זה הולך להיות מיתוג עם תוצאות.

איזה כיתוב אפשר לייצר על השלט?

השלט מתאים את עצמו לכל מה שתבחרו, לכן אפשר לכתב עליו כל סגנון החל בעיצוב רגיל ועד לכיתוב תלת מימד המאפשר את המראה המדהים והחדשני ביותר.

מאיפה כדאי לרכוש שלטים מוארים?

זה לא חדש, עסקים עושים זאת בכל מקום ובכל זמן, אבל החשוב הוא לבחור יצרני שלטים עם ניסיון ואחריות כי השלט יעשה את העבודה ויעביר את המסר בצורה הטובה ביותר. לכן, יש לבחור נותני שירות שלא רק יודעים לייצר את השלט אלא להגשים לעסק שלכם את הייעוד ואת ההצלחה.

האם אפשר להפעיל את השלטים בכל שעה?

אכן כן, יש המון יתרונות לשילוט מואר ולכן המון עסקים בוחרים בו גם בבוקר וגם בערב. כמה פשוט ככה זה גם קל.

האם אפשר להפעיל לבד את השלט? מה לגבי שעות שחשוך בהן?

יש המון נורות והמון שלטים, כדי שהשלט שלכם יאיר גם בלילה צריך לבחור את הנורות המתאימות וכן, יש בהחלט אפשרות כזאת. כמו כן, אפשר בקלות להדליק או לכבות באמצעות מתג שהוא חלק מהשלט עצמו.

האם השלטים צורכים הרבה חשמל?

ביחס לשלטים הקודמים, הטכנולוגיה והנורות החסכוניות אינן מצריכות מכם יותר מדי וכך גם מאפשרות עלויות זולות יותר של תחזוקה.

עד איזה מרחק אפשר לראות את הפרסום?

אחד היתרונות שחשוב להזכיר כאן קשור בנורות לד חזקות ובשלטים מוארים המאירים למשך שעות למרחקים גדולים במיוחד.

שלט מואר למשרד – למה זה כל כך חשוב?

השלט בולט בשטח, הוא נראה כפי שכבר הבנתם בכל יום ובכל שעה, יצירתי, יוקרתי והוא מהווה את הפתרון המושלם ביותר להעביר את המסר של המותג. כאמור, זהו הפתרון הטוב ביותר להעביר את המסר שלכם בכל שעה וגם בשעות חשוכות יותר.

כמה עולה שלט מואר?

כדי לספק את המחיר חשוב לקבוע פגישה ראשונית עם גורמי מקצוע נכונים כדי להבין את גודל השלט, הכיתוב ומה צריכים באמת.

כיצד נקבע המחיר של השלט?

המחיר אשר יתקבל ייקבע כפי שכבר צוין לפי סוג הכיתוב, גודל השלט אבל בו זמנית גם עניין העיצוב עצמו.

שלט לד

האם אפשר להשתמש בשלטים מוארים גם בפנים המשרד?

אפשר להשתמש בשלטים מוארים בכל מקום גם בפנים המשרד, כמו בחוץ כך גם בפנים, השלט יכול לתרום באותה המידה ואף למשוך את עינו של הלקוח הקיים או זה שאתם בדיוק מנסים לצרף לשירות או למוצר.

למה עוד משמשים השלטים המוארים?

מעבר לכך שהשלטים מעבירים את העניין המיתוג הם בהחלט יכולים לספק מענה מדהים עבור הכוונה כך שהלקוחות או האנשים שעוברים בדרך ימצאו את דרכם לכל חנות, כניסה או אפילו משרד.

האם שלטים בחנות יכולים לשפר חוויה של קנייה?

מסתבר שכן, אפשר ואפילו מומלץ לגלות איך שלט אחד יכול לשנות את ההחלטה ולגרום ללקוחות המזדמנים שלכם להאמין בכם, במוצר או בשירות אותו אתם מציעים ואף לגרום להם להגדיל את הקנייה בצורה טבעית ביותר.

איך מעצבים שלט מואר לפנים המשרד?

כמו כל שלט המוקפד ברשימת צ’קליסט כך גם השלט הפנימי של הארגון, גם כאן, חשוב אף יותר להשקיע מחשבה, להבין את מהות המסר ובסופו של דבר את המטרה ואת העיצוב המתבקש.

בגדול חשוב לזכור כי מדובר בשלט שמייצג את העסק שלכם ולכן, יש להקדיש לכך את המחשבה הראויה החל בבחירת לוגו, צבעים מתאימים על פי סוג העסק, סלוגן וכל מה שיעצים את המותג.

עד כמה חשוב קו העיצוב של השלט?

אחד הפרמטרים הלא חשובים זה פחות קו העיצוב, חשוב מאוד שיהיה אחיד, לא עמוס מדי וזאת כדי להעביר את המסר הנכון בצורה הטובה ביותר.

איפה מתקינים שלטים מוארים?

הסוד להצלחת כל עסק מתחיל ונגמר לא בבחירת השלט אלא באנשי המקצוע שיבחרו את כל הפרמטרים ויוודאו כי ההתקנה תתבצע בצורה משכילה, על טהרת הצבעים הטובים, החומרים הנכונים וכל מה שיהפוך את זה למושלם וכאן נכנסים לתמונה יוצרי השלטים שלנו ומפגינים את מירב הניסיון ואת התוצר הסופי, שילוט שבסופו של דבר ישיג עבורכם את המטרה העיקרית – הפעם אף אחד לא הולך להתעלם מהמסר השיווקי שלכם!

לפרטים נוספים השאירו פרטיכם ונציגינו יענה בהקדם